КЛУЧНИ КАРАКТЕРИСТИКИ

Управување со документи

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

КЛУЧНИ КАРАКТЕРИСТИКИ

Управување со документи

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Управување со документи

Сеопфатниот систем за управување со документи на PayRun го прави управувањето со документацијата на вработените лесно. Со PayRun, сите документи на вашите вработени се зачувуваат на една централна локација, обезбедувајќи единствен извор на вистина за податоците на вашата компанија. Ова ви овозможува лесно да управувате, складирате и печатите документи на вработените и да се осигурате дека податоците за вашите вработени се ажурирани и точни.

PayRun го поедноставува процесот на генерирање договори за вработени и анекси, што го олеснува печатењето на договори за вработување, договори за практикантска работа, договори за дополнителна работа, договори за дело и договори за изнајмување од системот. Ова ви овозможува брзо и лесно да генерирате законски усогласена и точна документација, истовремено намалувајќи го ризикот од грешки и недоследности. Дополнително, бидејќи сите податоци се централизирани во PayRun, може лесно да се користат за цели на платен список и плаќање, рационализирајќи го процесот на плаќање и намалувајќи ги грешките.

Покрај обезбедувањето сеопфатна поддршка за управување со договори, системот за управување со документи на PayRun го поддржува и централното управување со други важни документи за вработените, вклучувајќи огласи за работа, боледувања, годишни одмори, нето одбитоци и секаков вид на заработка. Со PayRun, можете лесно да управувате и да ги следите отсуствата и приходите на вработените, осигурувајќи дека имате точна и ажурирана евиденција за сите активности на вработените.

Една од клучните придобивки на системот за управување со документи на PayRun е тоа што ви овозможува да ја приспособите документацијата на вработените за да ги задоволи специфичните потреби на вашата компанија. Ова ви овозможува да креирате сопствени договори за вработување и други документи кои точно ги одразуваат политиките и процедурите на вашата компанија, осигурувајќи дека сте способни ефикасно да управувате со вашата работна сила и да останете во согласност со сите релевантни прописи.

Генерално, системот за управување со документи на PayRun е моќна алатка за рационализирање на процесите за човечки ресурси и плати. Со обезбедување на централна локација за целата документација на вашите вработени, PayRun го олеснува управувањето, складирањето и печатењето на документите, истовремено обезбедувајќи дека податоците на вашите вработени се ажурирани и точни. Без разлика дали сте мал бизнис или големо претпријатие, системот за управување со документи на PayRun може да ви помогне да ги насочите вашите операции, да ги намалите грешките и да останете усогласени со сите релевантни прописи.

Претплатете се на нашиот месечен весник

Најновите сознанија за денешниот свет на работа директно во вашето сандаче.